top of page

Polityka prywatności

Polityka prywatności i plików cookies

Data ostatniej aktualizacji: 10 września 2025 r.

 

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejsza Polityka Prywatności i Plików Cookies („Polityka”) określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych osób korzystających ze strony internetowe www.oze.edu.pl, w tym ormularzy kontaktowych,, a także innych usług i treści udostępnianych przez Fundację Future Minds.

1.2. Administrator przywiązuje dużą wagę do ochrony prywatności i bezpieczeństwa danych osobowych. Wszystkie dane są gromadzone i przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności:

  • Rozporządzeniem (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady (RODO),

  • Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,

  • Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,

  • Ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne.

 

2. Administrator danych osobowych

2.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Future Minds z siedzibą przy ul. Belgradzkiej 14/U16, 02-793 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000386040, posiadająca NIP 7811866056 oraz REGON 301743722 – zwana dalej „Fundacją” lub „Administratorem”.

2.2. W sprawach dotyczących danych osobowych można się skontaktować:

2.3. Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

 

3. Rodzaj przetwarzanych danych

Administrator może przetwarzać m.in.:

  • dane identyfikacyjne i kontaktowe: imię, nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu, dane firmy (NIP, REGON),

  • dane dotyczące zapisów w formularzu rejestracyjnym dla szkół zgodnie z Regulaminem dostępnym na stronie www.oze.edu.pl

  • dane techniczne: adres IP, informacje o urządzeniu, przeglądarce, systemie operacyjnym,

Administrator nie przetwarza szczególnych kategorii danych osobowych w rozumieniu art. 9 RODO.

 

4. Cele i podstawy przetwarzania danych

Dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:

  • Realizacja umowy/zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

  • Wypełnienie obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),

  • Analizy statystyczne i usprawnienia usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

  • Obsługa zapytań użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

 

5. Okres przechowywania danych

  • Dane związane z realizacją umów – do czasu przedawnienia roszczeń (z reguły 5 lat),

  • Dane przetwarzane na podstawie zgody – do jej wycofania,

  • Dane księgowe i podatkowe – przez okres wymagany przepisami prawa,

  • Dane techniczne i marketingowe – do momentu cofnięcia zgody lub wniesienia sprzeciwu.

 

6. Odbiorcy danych

Dane mogą być przekazywane m.in. do:

  • pracowników i współpracowników Fundacji,

  • operatorów płatności,

  • firm kurierskich i pocztowych,

  • biura księgowego,

  • dostawców usług IT i hostingowych,

  • podmiotów świadczących usługi marketingowe i analityczne (np. Google, Meta/Facebook),

  • organów publicznych – w przypadkach wymaganych prawem.

 

7. Transfer danych poza EOG

Dane co do zasady są przechowywane w Europejskim Obszarze Gospodarczym. Jeśli dochodzi do przekazania danych poza EOG (np. do USA – Google, Meta), odbywa się to na podstawie odpowiednich mechanizmów prawnych (SCC, EU-US Data Privacy Framework).

 

8. Pliki cookies

8.1. Cookies to pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu Użytkownika w celu zapewnienia prawidłowego działania strony i ułatwienia korzystania z niej.

8.2. Rodzaje cookies:

  • niezbędne – umożliwiają korzystanie z podstawowych funkcji strony,

  • funkcjonalne – zapamiętują ustawienia Użytkownika,

  • analityczne/statystyczne – pozwalają badać ruch na stronie (np. Google Analytics),

  • marketingowe – pozwalają na dostosowanie reklam do preferencji Użytkownika.

8.3. Użytkownik może zarządzać plikami cookies poprzez ustawienia swojej przeglądarki oraz cofnąć zgodę w dowolnym momencie.

 

9. Profilowanie

Fundacja może stosować narzędzia profilujące w celach marketingowych (np. remarketing w Google Ads, Meta Ads). Profilowanie nie powoduje skutków prawnych wobec Użytkownika ani nie wpływa istotnie na jego sytuację.

 

10. Prawa osób, których dane dotyczą

Użytkownikowi przysługują prawa:

  • dostępu do danych,

  • sprostowania,

  • usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”),

  • ograniczenia przetwarzania,

  • przenoszenia danych,

  • wniesienia sprzeciwu,

  • wycofania zgody w dowolnym momencie,

  • wniesienia skargi do Prezesa UODO.

 

11. Dobrowolność podania danych

Podanie danych jest dobrowolne, jednak w niektórych przypadkach niezbędne do:

  • realizacji zamówienia,

  • wystawienia dokumentów księgowych,

  • rejestracji konta użytkownika lub uczestnictwa w szkoleniu.

 

12. Zmiany w Polityce

Fundacja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce, zwłaszcza w przypadku zmian przepisów prawa lub wdrożenia nowych usług.

bottom of page