Polityka prywatności
Polityka prywatności i plików cookies
Data ostatniej aktualizacji: 10 września 2025 r.
1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejsza Polityka Prywatności i Plików Cookies („Polityka”) określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych osób korzystających ze strony internetowe www.oze.edu.pl, w tym ormularzy kontaktowych,, a także innych usług i treści udostępnianych przez Fundację Future Minds.
1.2. Administrator przywiązuje dużą wagę do ochrony prywatności i bezpieczeństwa danych osobowych. Wszystkie dane są gromadzone i przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności:
-
Rozporządzeniem (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady (RODO),
-
Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
-
Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
-
Ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne.
2. Administrator danych osobowych
2.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Future Minds z siedzibą przy ul. Belgradzkiej 14/U16, 02-793 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000386040, posiadająca NIP 7811866056 oraz REGON 301743722 – zwana dalej „Fundacją” lub „Administratorem”.
2.2. W sprawach dotyczących danych osobowych można się skontaktować:
-
listownie: Fundacja Future Minds, ul. Belgradzka 14/U16, 02-793 Warszawa,
-
e-mail: fundacja@futureminds.edu.pl.
2.3. Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
3. Rodzaj przetwarzanych danych
Administrator może przetwarzać m.in.:
-
dane identyfikacyjne i kontaktowe: imię, nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu, dane firmy (NIP, REGON),
-
dane dotyczące zapisów w formularzu rejestracyjnym dla szkół zgodnie z Regulaminem dostępnym na stronie www.oze.edu.pl
-
dane techniczne: adres IP, informacje o urządzeniu, przeglądarce, systemie operacyjnym,
Administrator nie przetwarza szczególnych kategorii danych osobowych w rozumieniu art. 9 RODO.
4. Cele i podstawy przetwarzania danych
Dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:
-
Realizacja umowy/zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-
Wypełnienie obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
-
Analizy statystyczne i usprawnienia usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
-
Obsługa zapytań użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Okres przechowywania danych
-
Dane związane z realizacją umów – do czasu przedawnienia roszczeń (z reguły 5 lat),
-
Dane przetwarzane na podstawie zgody – do jej wycofania,
-
Dane księgowe i podatkowe – przez okres wymagany przepisami prawa,
-
Dane techniczne i marketingowe – do momentu cofnięcia zgody lub wniesienia sprzeciwu.
6. Odbiorcy danych
Dane mogą być przekazywane m.in. do:
-
pracowników i współpracowników Fundacji,
-
operatorów płatności,
-
firm kurierskich i pocztowych,
-
biura księgowego,
-
dostawców usług IT i hostingowych,
-
podmiotów świadczących usługi marketingowe i analityczne (np. Google, Meta/Facebook),
-
organów publicznych – w przypadkach wymaganych prawem.
7. Transfer danych poza EOG
Dane co do zasady są przechowywane w Europejskim Obszarze Gospodarczym. Jeśli dochodzi do przekazania danych poza EOG (np. do USA – Google, Meta), odbywa się to na podstawie odpowiednich mechanizmów prawnych (SCC, EU-US Data Privacy Framework).
8. Pliki cookies
8.1. Cookies to pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu Użytkownika w celu zapewnienia prawidłowego działania strony i ułatwienia korzystania z niej.
8.2. Rodzaje cookies:
-
niezbędne – umożliwiają korzystanie z podstawowych funkcji strony,
-
funkcjonalne – zapamiętują ustawienia Użytkownika,
-
analityczne/statystyczne – pozwalają badać ruch na stronie (np. Google Analytics),
-
marketingowe – pozwalają na dostosowanie reklam do preferencji Użytkownika.
8.3. Użytkownik może zarządzać plikami cookies poprzez ustawienia swojej przeglądarki oraz cofnąć zgodę w dowolnym momencie.
9. Profilowanie
Fundacja może stosować narzędzia profilujące w celach marketingowych (np. remarketing w Google Ads, Meta Ads). Profilowanie nie powoduje skutków prawnych wobec Użytkownika ani nie wpływa istotnie na jego sytuację.
10. Prawa osób, których dane dotyczą
Użytkownikowi przysługują prawa:
-
dostępu do danych,
-
sprostowania,
-
usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”),
-
ograniczenia przetwarzania,
-
przenoszenia danych,
-
wniesienia sprzeciwu,
-
wycofania zgody w dowolnym momencie,
-
wniesienia skargi do Prezesa UODO.
11. Dobrowolność podania danych
Podanie danych jest dobrowolne, jednak w niektórych przypadkach niezbędne do:
-
realizacji zamówienia,
-
wystawienia dokumentów księgowych,
-
rejestracji konta użytkownika lub uczestnictwa w szkoleniu.
12. Zmiany w Polityce
Fundacja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce, zwłaszcza w przypadku zmian przepisów prawa lub wdrożenia nowych usług.